ونگر : به شاگردانم افتخار میکنم

ونگر : به شاگردانم افتخار میکنم




 

 


ونگر : به شاگردانم افتخار میکنم


تاریخ : پنج شنبه ،
28 بهمن 1389

اين شب يکي از به ياد ماندني ترين شب ها خواهد بود به اين خاطر که در مقابل رقيبي ويژه بود. اين بازي بارها وعده داده شده بود و هم اکنون من فکر مي کنم به وعده هاي خود عمل کرده ايم. اين يک بازي قابل انتظار بين دو تيم مخصوص بود."


آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، پیروزی 2-1 مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان را "یک شب ویژه" برای تیمش توصیف کرد و تیم اسپانیایی هشدار داد که توپچی ها در بازی برگشت تنها برای دفاع کردن به نوکمپ نخواهند رفت. در این دیدار ابتدا بارسا با گل داوید ویا در نیمه اول پیش افتاد اما گل های فن پرسی و آرشاوین در 15 دقیقه پایانی این پیروزی ارزشمند را برای شاگردان ونگر رقم زد.
ونگر در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" امشب یک شب ویژه بود زیرا ما یک تیم ویژه بودیم. این بازی ما انتظار زیادی از این دیدار داشتیم و ناامید نشدیم. به نظر من این دیدار رویارویی دو تیم ویژه بود. ما در مقاطعی از بازی به مشکل خوردیم اما هرگز تسلیم نشدیم و قدرت ذهنی مان را حفظ کردیم. می توانستید ببینید که تیم تا پایان جنگید و قدرت ویژه ای از خود به نمایش گذاشت."
سرمربی فرانسوی آرسنال همچنین به تیم حریف هشدار داد که تیمش در دیدار برگشت برای دفاع کردن به میدان نمی رود. " دیدار برگشت نیز هجومی خواهد بود. مطمئنا ما به نوکمپ می رویم تا بازی خودمان را انجام بدهیم زیرا ما نمی توانیم تنها برای دفاع کردن به آنجا برویم. مشکل مالکیت توپ آنها این است که اگر لحظه ای دیر بجنبید ، می توانید با مشکل روبرو شوید. از لحاظ فکری آماده بودیم که با این مسئله کنار بیاییم. ما اصولا توپ را بیشتر از حریف در اختیار داریم ولی می دانستیم که امشب آنها 60% مالکیت را خواهند داشت. ما در دیدار امشب به پیروزی رسیدیم و این مسئله اعتماد به نفس ما را افزایش می دهد. ما برای انجام بهترین بازی مان راهی نوکمپ می شویم. امشب از هر نظر یک شب فوق العاده برای هواداران مان بود.
ونگر ادامه داد:ما شانس اصلی قهرمانی نیستیم ولی معتقدیم که شانس داریم. بارسلونا همچنان شانس اصلی قهرمانی است و امشب فهمیدیم که می توانیم آنها را شکست دهیم ، چیزی که سال پیش آن را نمی دانستیم. ازین پس ، بسیار مهم است که این بازی را از ذهنمان خارج کنیم. یکشنبه در جام حذفی بازی داریم. باید برای آن بازی بسیار متمرکز باشیم.
او همچنین گفت:به باشگاه فوتبال آرسنال افتخار می کنم. همه به ما می گفتند که متفاوت از سبک ذاتی خودمان بازی کنیم . بنابراین بسیار پیروزی خوبی بود. معتقدم که این برد می تواند اعتقاد و ایمان درون فلسفه ی فوتبالی ما را قوی کند. میانگین سنی ما 23 سال است که بسیار بسیار جوان است. آینده بسیار روشن است. هدف ما این است که این بازیکنان را با هم نگه داریم.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل